Unde sunt?

Deschid ochii și rămân cu ei ațintiți pe tavan. “A fost, oare, doar un vis? Unde sunt?” Încerc să mă mișc, dar tot corpul îmi este anesteziat. “Ce zi este? Cât a trecut de-atunci?” Simt o apăsare puternică în piept, iar pielea îmi frige. Sunt în cameră, în pat, însă nu știu ce caut aici. Nu-mi amintesc ce s-a întâmplat. Simt că îmi curg lacrimi dar nu înțeleg de ce. Respir adânc și gheara din piept se înverșunează, mă atacă și mai agresiv. “Da, a fost un vis. Doar un vis… o amintire. Cât a trecut de-atunci ?” Nu mă pot gândi la altceva, nu-mi pot pune altă întrebare. Continui să mă uit la tavan, dar nu mai sunt prezentă, alunec înapoi în imagini, în emoții, în acel moment… acea amintire. Acea zi, în care te-am lăsat… te-am lăsat în mașină, mi-am luat rucsacul pe umeri și am plecat. Nu pentru că am vrut, ci pentru că nu am putut altfel. Nu am putut să aleg, nu am putut să fac nimic. Acea zi, în care totul s-a rupt în mine. Când am traversat intersecția fără să știu către ce mă îndrept, un om pe două picioare ce pășea absent, un om ce nu mai știa nimic. Un om care s-a oprit la o cafenea pe dreapta, și-a luat un espresso, s-a așezat la masă și s-a uitat la plicul de zahăr minute încontinuu. Un nebun care a simțit totul, mult prea repede, mult prea puternic. Nu mai știam cine sunt, și nu mai aveam forță să gândesc… ci doar să simt. Tot ce eram până atunci se dărâmase atât de repede, încât nu am avut timp să înțeleg. Mentalul meu nu a mai putut ține pasul. Am rupt plicul de zahăr, am rămas cu el în mână și l-am strâns puternic, îndoindu-mă în scaun de o durere de piept la fel de nebună ca mine. Am simțit cum inima, acea bucată de carne, se strânge, se rupe, am auzit-o cum urlă, iar eu urlam împreună cu ea.

Nu știu ce s-a mai întâmplat de atunci. Sau când a fost “atunci”… cât a trecut de-atunci. Nu știu ce am făcut sau ce am fost, din acel moment. Am trăit doar pentru a nu muri, cu toate că am încercat să mor.

Uneori îmi mai amintesc.

L.

 

 

Leave a Reply

